Catos hobbyblogg

Her kommer endelig et forsøk på å lage blogg. Jeg har blitt hektet på kortlaging, en hobby som gir meg glede og mulighet for å glede andre.

Navn:
Sted: Elverum, Hedmark, Norway

Jeg heter Cato og bor i Hernes, et lite sted utenfor Elverum. Mitt første stempel fikk jeg til jul i 2007 og har blitt veldig fasinert av denne hobbyen. jeg har gått flere kurs hos Kirsten Aune og takker henne for mye inspirasjon og hjelp. Det er alltid så koselig å være på kursene hos Kirsten. En stor takk til deg Kirsten! :-) Det meste av utstyret jeg har skaffet meg har jeg fått fra Unik Hobby på Hamar. Malene er alltid hjelpsom og har et veldig bra utvalg. Takk til henne også. Mine favorittstempler har Gunhild Bay, Stempelglede designet. De stemplene kan man lage sååå mye fint med. Takk for at du titter innom bloggen min, og jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord.

torsdag 19. november 2009

Hehe... Det måtte bli en feil. Bildene kom i feil rekkefølge, og innleggene også. Vet ikke hvordan jeg kan bytte om på det, men pytt sann... Rekker ikke å gjøre det om nå, men uansett, begge bildene er forhåpentligvis med. Rekker ikke å legge ved noen beskrivelse av hvordan kortet er laget, men håper ikke det gjør noe
Ha en fin dag alle sammen!

9 Kommentarer:

Blogger Gunhild sa ...

Hei Cato! Tusen takk for et nydelig bidrag med fantastisk fargesammensetning! Så hyggelig at du ville være med i konkurransen!

Ønsker deg lykke til med sykehusinnleggelsen. Jeg ser fram til å følge med i bloggen din når du er tilbake :)

Klem fra Gunhild

19. november 2009 kl. 12:54  
Blogger Liten scrapper sa ...

Så fint kort!
Masse flotte detaljer og fine farger! : )

Lykke til på sykehuset!

Hilsen Merethe

19. november 2009 kl. 16:21  
Blogger Randi Th. sa ...

Dette var flott!!! Herlig pyntet og nydelige farger!
Lykke til!
-klem-

19. november 2009 kl. 21:40  
Blogger Elisabeth sa ...

Hei hei og gratulerer med blogg. Nydelig kort du har laget i herlige farger.
Ha en fin kveld.
Hilsen Elisabeth

19. november 2009 kl. 21:59  
Blogger Anita Hagen sa ...

Hei Cato. Gratulerer med ny blogg:o)
Gleder meg til å følge bloggen din fremover!

Du verden for et nydelig kort du har laget. Det synes lang vei at dette er farger og stempler du er veldig glad i. Herlig sammensetning.

Lykke til på sykethuset. Krysser fingrene for at det går bra.

Klem fra Anita

21. november 2009 kl. 00:42  
Blogger Inger-g sa ...

Wow - dette var jo rett og slett fantastisk flott!

21. november 2009 kl. 23:34  
Blogger Kirsten Aune sa ...

Hei Cato, og takk for sist ;)
Kjempekoselig og imponerende at du klarte å være med på kurset idag. Håper det ikke slet deg helt ut..

Kortet ditt er fantastisk nyyydelig, Cato. Fargene og detaljene er så lekre!

Gleder meg masse til å følge med deg framover. Har lagt deg til i blogglista mi!

God bedring.
Klem fra Kirsten

23. november 2009 kl. 22:05  
Blogger Cato Mellum sa ...

Hei og tusen takk for tilbakemeldinger, det er kjempekoselig. Og takk for lykkeønskninger.
Jeg må innrømme at det er litt skummelt å legge ut kort, men måtte jo tørre en gang...
Kurset i går var kjempekoselig Kirsten! Kjempefin ble kalenderen vi laget! Og du vet... Bladet ble nøye studert i går kveld :-) KJEMPEFLOTT!!!
Klem fra Cato

24. november 2009 kl. 13:44  
Blogger mettepip sa ...

Kjempeflott detaljrikt kort i nydelige farger!

26. november 2009 kl. 22:52  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden